Na slici vidimo Isusa kako spašava alergičnoga na gluten uzimajući mu kruh iz ruku.

Iskreno, planirao sam napraviti dugi članak o ovoj temi jer i sam želim naučiti više o tome, ali kada se sjetim koliko dezinformacija vlada u nutricionističkom biznisu, možda je bolje da se poštedim truda. Tema je kruh. Ako idem guglati i sastaviti članak, samo ću prenijeti ono što i vi sami možete pročitati. Tako da ću napisati samo ono što sam do sada čuo, načuo, opazio, uz korištenje logike i improvizacije… bilo to točno ili netočno. 😅

– Što je kruh?

Kruh je pekarski proizvod dobiven od mljevenih žitarica i žita koje zovemo brašno. Kruh ne postoji u prirodi. Mi ljudi ne bismo nikada jeli žitarice, ( bar ja nisam nikad ubrao žito i pojeo 🤔), no kada ih sameljemo i bacimo u njih kvasac i vodu, iz nekog razloga od toga činimo dobar dio svoje prehrane. Pod time mislim na sve što u sebi sadrži brašno. Jebeno faking tijesto.

– Zašto jedemo kruh?

Jer je fin. Pogotovo tek spećeni iz pekarne onako vruć. 🤤

Navodno, prema glasinama koje ne mogu provjeriti ni na guglu, kruh je nekoć bio zvan hranom ludila (shizofrenije) jer su robovi bili hranjeni tim šopom i bili lišeni pravih nutrijenata koje ih je s vremenom koštalo mentalnog zdravlja. Što ima smisla jer nikada u filmovima ne prikazuju careve plate sa pečenim kruhom, već pečenim volom. Kruh je bio šop za robove. Čini mi se da su ljudi toga davno bili svijesni no vjerovanje modernoj “znanosti” i mutavim doktorima nam je potpuno obrnulo instinkte i izokrenulo prehranu.

U 50- ima je kruh bio percipiran kao nešto što zbilja jest zdravo! Jesu li to zbilja mislili ili ne teško je reći. Jer to se može pripisati samo još jednoj manipulaciji tadašnje ” znanosti”. Iste one u kojoj su doktori reklamirali cigarete kao zdrave, slatkiši su predstavljeni kao odličan izvor energije za djecu i tada se postavila mjera ugljikohidrata kao temelj prehrane prosječnog amera kao i ne-amera. Točno kada je i počela epidemija pretilosti, dijabetesa, psihičkih obolijenja i ostalih sranja koje idu uz tu prehranu. Slučajnost? 😑

Sa stajališta farmaceutske industrije, motiv je jasan 🤕🤑

Sjećam se kako je bilo popularno mišljenje dok sam bio klinac da je crni kruh zdraviji od bijeloga. A kruh sa cjelovitim žitaricama i raženi ultra zdrav do ibera. Ali u stvarnosti i “najzdraviji” kruh je čisti šop od žita od ispećene ljige koju nikada ne bismo jeli u prirodi. Nitko ne jede sirovo tijesto, a koja je razlika između sirovog i pečenog tijesta? I dalje je to žito, samo spečeno s manje vode i više hruskanja. Polja žita su također neprirodna i ne postoje u prirodnom svijetu van ljudskog uzgoja.

Kruh je eventualno hrana za golube. Bar je za njih zdravo. – Ali ne baš! Pročitao sam da uzgajivači golubova NE hrane svoje golubove kruhom jer žive bitno kraće i brže obolijevaju od onih kojima daju njihovu adekvatnu prehranu koje se ne sjećam koja je 😅 Ako želiš uzgajati golubove svakako čekiraj! 🐣

Ono što znam je da je moj kompa smršavio brutalno kada je izbacio pekarnu iz svog života ( i šećer). Izbacivanje ugljikohidrata zbilja funkcionira kao dijeta i po svemu što sam zaključio, najzdravija je opcija za čovjeka. (LCHF,keto, carnivore diet)

Kruh je jednostavno rečeno sranje od hrane koje ni golubima ne ide u korist, al je fin.

Bome je fin. 🤤