Faktor iznenađenja nema smisla za božićne pokone, to znate kaj ne ? Za iznenaditi poklonom, bolja je taktika poklonit ga za neki potpuno beznačajan datum – Iznenađenje TADAAA! Zamatnje je besmisleno jer su pokloni očekivani. I šta je s tim ukrasnim papirima? Jel ikog boli šapa što je nacrtano. To je buduće zgužvano smeće onak. To je zato jer će se toj osobi vjerovatno ukrasni papir svidjeti više od poklona BOOOM. Katastrofa, već vidim. Kupit ćete pogrešno, bar pola vas. Bolje zamotaj poklon novinskom  stranicom osmrtnica. Ako se razveseli nakon toga, znate da joj se iskreno sviđa.  Nije cilj poklona iznenadit čovjeka s nepotrebnim, već ga usrećiti sa onime što hoće!  Znaju li ljudi koliko je iscpljujuće glumit entuzijazam za primanje poklona koji je totalni fulanac. Iskreno najtužniji trenuci postojanja. Nadaš se da je Spider Man, kad ono crveni Power Rangers. Ima li većeg zla na ovoj planeti. I odakle ta pretpostavka da mi se poklon uopće treba svidjeti?  I još treba reći hvala. O wau hvala… i onda osoba instantno baci potpitanje poput: – Jel ti se sviđa?  Zar moj kiselo- utrnuli izraz lica ne govori “Bože daj da umrem odma” promjeni temu! I još bi trebao reći hvala na tom maltretiranju? Ček malo. Zašto ne bi rekao NE, jebeno mi se ne sviđa poklon, glupost neviđena. Pa ovo je kao neki sport u kojem darivatelj nemre izgubit. Štagot da kupi- Hvala, sviđa mi se. E pa NEĆE, dosta je. Ljudi će se tako postepeno sve manje trudit za odabir darova i s vremenom si počet poklanjat sokne, zimnicu, telefonske imenike i prašak za veš. Mislite na evoluciju darivanja, mislite na budućnost.

Oglasi